מין ומגדר באמנות עכשווית

rikitarbut 1

המציאות שלנו משנה פניה. המושגים של מגדר וכל ההשלכות והתפיסות הקשורות לזה מקבלות צביון חדש. לאט מידי לטעמי אבל אי אפשר לעצור יותר את הרכבת שיצאה מהתחנה הישנה בה היתה תקועה דורות רבים. שלכם באהבה ריקי שחם.
״

מזמינים אותכם ל3 הרצאות מרתקות של האמנית רועי ויקטוריה חפץ!
אנחנו מזמינים אותכם לסדרת הרצאות בנושא "מין ומגדר באמנות עכשווית" , שתינתן ע”י האמנית רועי ויקטוריה חפץ, שמתגוררת ויוצרת בברלין.היא הציגה תערוכת יחיד במוזיאון ישראל והשתתפה בביאנלה לאמנות בונציה.
רועי ויקטוריה סיימה בהצטיינות את לימודי התואר הראשון והשני בבצלאל בהצטיינות יתרה. זוכת תמיכות המועצה לתרבות ואמנות, קרן רודולף אוגוסטיין, משפחת רוזנבלט ועוד. הציגה בתערוכות יחיד וקבוצתיות רבות בארץ ובעולם. הוזמנה כאמנית אורחת בתוכניות לימודיות בברלין, מיאמי ולוס אנג’לס. עבודותיה מוצגות באוספים ציבוריים ופרטיים בישראל, גרמניה, שוויץ, ארה”ב והונג קונג.
הרצאה מס’ 1- "Transition" מגדר ומין באמנות עכשווית  – אמנים ואמניות טרנסג’נדרים5 באוגוסט 2020 בשעה 19:00
בעשור האחרון אנו עדים לשינוי מהפכני בתפיסות המגדריות המקובלות בעולם המערבי. בהרצאה נשוחח ונראה דוגמאות של אמנים אשר הם בעצמם אמנים טרנסים וכיצד הם מערערים על המוסכמות של המגדר והמין הקלאסיים.
/Pulseem/ClientImages/5509///%E2%80%9Ctransition%E2%80%9D-photo-cassils-cuts-2011-2013.jpg
הרצאה מס’ 2 "Heroine"הגיבורה החדשה בעולם האמנות12 באוגוסט 2020 בשעה 19:00
בהרצאה נציג דור חדש של ציירות צעירות אשר צצו בעשור האחרון ואינן מתביישות להתעסק בגוף ובמין שלהן. דרך ציור, המדיום הקלאסי והוותיק הן משנות את הפרספקטיבה של שנים שהייתה מתוך העין הגברית לעין הנשית.
/Pulseem/ClientImages/5509///heroin-photo-argavan-khosravi-detail-from-self-portrait-2018.jpg
הרצאה מס’ 3  "החוש השישי"פרפורמנס (מיצגים) מן השנים האחרונות בעולם האמנות, אשר מערבבים בין תיאטרון, אופרה וחלל הגלריה והמוזיאון19 באוגוסט 2020 בשעה 19:00
בהרצאה נשוחח על אמנים עכשוויים אשר מנצלים את פריצת כל הגבולות באמנות, ולוקחים את החופש היצירתי על מנת להכניס את הצופה אל תוך העבודה ולהעניק לו חוויה טוטאלית דרך  כל החושים האפשריים.

לרכישת כרטיסים לסדרת ההרצאות >>

One thought on “מין ומגדר באמנות עכשווית

Comments are closed.

Next Post

יום הולדת ללואי ארמסטרונג

איזה התרגשות …. יומולדת ללואי ארמסטרונג. בקישור הזה תמצאו את החגיגה האולטימטיבית לאיש המוכשר הזה שהשפיע כל כך על המוסיקה בכלל ועל הזאנר שהוא המציא בפרט. אני אהיה שם לחגוג איתו. מוזמנים באהבה רבה ריקי שחם.