פסטיבל תל אביב דאנס

rikitarbut

שלום לקוראים הנאמנים, והפעם ממליצה לכם על הפסטיבל תל אביב דאנס, שהחל בימים אלו בתל אביב. אני ממליצה כאן על מופע אחד מתוך שלל המופעים המוצעים בפסטיבל, אך גם מזמינה אתכם בנוסף, לחפש ולבחור עבורכם עוד מהמופעים המעניינים שיתקיימו בימים אלו.

פסטיבל תל אביב דאנס הוא אירוע חד-שנתי שמקיים מרכז סוזן דלל במסגרתו מוצגים להקות מחול וכוריאוגרפיות.ים בינלאומיות.ים ומקומיות.ים. הפסטיבל שואף להנגיש צורות מחול חדשות וליצור מרחבים קהילתיים לפיתוח ושיתוף ידע בין אוהבי.ות מחול. מטרתו לעורר מפגשים תרבותיים וחברתיים בין א.נשים שונות.ים וקהילות שונות על ידי השראת שמחה, פליאה וחיבור.

סביב הפסטיבל עומד הרעיון של המובייל – מבנה נייד ומושהה שניתן לשנות את מראהו, מצב הרוח שלו או ייעודו. זו מערכת המסוגלת לנוע ולהיות מונעת, והוא מאופיין באלמנטים מעורבים הקשורים זה לזה – מערכת יחסים שמציתה את הדמיון ואת הפוטנציאלים האינסופיים של התכנסות.

להקת המחול ליאור תבורי | היום השמיני

להקת מחול ליאור תבורי במופע: ״היום השמיני״

אלוהים ברא את העולם בשבעה ימים. ומה קרה ביום השמיני? יצירתו החדשה של ליאור תבורי בביצוע שמונת רקדני הלהקה מגיעה לבאר שבע

רות אשל כתבה: ״עולם פיזי, חזק מסתורי וחושני עם שמונה רקדנים מעולים. לתבורי יש אומץ כוריאוגרפי״

המבצעים- ללאל פיליורה, סתיו עזרי, יעל בלומנרייך, רכס יצחקי, תמיר גולן, רותם וינר צ’ייקובסקי, שי והב, שחר חנין. ניהול חזרות עינת בצלאל.

להקת מחול ליאור תבורי הוקמה בשנת 2022 בתל אביב, ישראל ע"י הכוריאוגרף ליאור תבורי. תבורי בעל תואר ראשון באמנויות ותואר שני במחול מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, בהצטיינות.

יצירותיו מועלות ב"מסלול להכשרת רקדנים" בתל אביב.  מרצה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים בתכנית לתואר ראשון במחול. יצירותיו זכו לפרסים רבים בארץ והוצגו על במות רבות בחו”ל וביניהן: סין, איטליה, ספרד, ארה״ב, ברזיל, מקסיקו, גיאורגיה, טאיוואן ועוד .

להזמנת כרטיסים, לחצו כאן.

Next Post

לאב מי טנדר - פסטיבל ישראל

יצירה דוקו-תיאטרלית על אישה שמזמינה את החיים לקרב כדי להתפייס. גם מחוץ לאולם הג'ודו שבו התאמנה כילדה, החיים של קורין קיציס נדמו לזירת מאבק. קרב על מקום, על קול אישי, על נרטיב. ביצירה הדוקו-תיאטרלית המלאה הראשונה שלה היא מבקשת לצאת מתודעת הקרב, ומגלה שהיא לא יודעת איך.קיציס מעלה על מזרן […]