"מוחמד עלי" – הסדרה

rikitarbut 1

שבוע טוב, הפעם אני ממליצה על סדרה, מוחמד עלי נחשב לאחת הדמויות הבלתי נשכחות של המאה ה-20. והסדרה מתארת יפה את דמותו ככזה.

"מוחמד עלי" היא סדרה בת 8 פרקים שיצרו קן ברנסף. שרה ברנס ודיוויד מקמהן עבור רשת PBS  האמריקאית, והיא הביוגרפיה הדוקומנטרית המקיפה הראשונה אי פעם שנעשתה עליו. היא עשירה בקטעים ארכיונים. ומספרת באופן אותנטי ביותר את סיפורו של אחד הספורטאים הגדולים ביותר באמריקה. ואייקון תרבותי. שהתעקשותו הבלתי נמנעת להישאר נאמן לעצמו בכל עת, הפכה אותו למגדלור עבור דורות של אנשים ברחבי העולם. 

הוא היה אלוף אגרוף במשקל כבד שלוש פעמים. בעל כישורי אגרוף ייחודיים, כריזמה גדולה ודרך התבטאות יוצאת דופן שהוא היה מודע לה והשתמש בה בחופשיות רבה. גם בזכות אלו הוא הפך לסמל הרואי של גבריות שחורה לאפרו-אמריקאים ברחבי המדינה. ממליצה בחום לראות.

One thought on “"מוחמד עלי" – הסדרה

Comments are closed.

Next Post

השחף

שלום ידידי, הפעם אני אחרוג ממנהגי ואמליץ לכם על הצגה שעדיין לא ראיתי – אבל כבר רכשתי כרטיסים ואני אראה בקרוב מאוד.  השחף, יצירת המופת של גדול המחזאים הרוסים – אנטון צ'כוב, נכתבה בשנת 1895. שחקנית וותיקה, שחקנית צעירה, סופר מפורסם, מחזאי מתחיל, מורה מדוכדך, ואחת שתמיד לובשת שחור, נפגשים […]
ריקי שחם חדשות