ספר השירים האמריקאי הגדול! – אינטימי בשניים – פסטיבל יפוג'אז 2023

rikitarbut

ספר השירים האמריקאי הגדול (Great American Songbook), הוא מושג המתייחס לאסופה של עשרות שירים קליטים שנוצרו בין 1920 ל-1960 עבור מחזות זמר בברודוויי, סרטים מוזיקליים בהוליווד ועבור הזמר האמריקאי הפופולרי ששימש גם לריקודים אשר שרדו מתוך אלפי שירים דומים של התקופה, זכו לעשרות ביצועים ורובם הפכו לסטנדרטים של ג'אז.

שני אשפי הטרומבון, הבלגי Phil Abraham והישראלי עודד מאיר, בליוויו של אמן הפסנתר הישראלי אלק כץ, ידעו גם ידעו לבחור ולהוביל אותנו למחוזות הסווינג, הלטין והבי בופ כפי שטרם שמענו.

ספר השירים האמריקאי הגדול- המיטב! הבחירה הולכת להיות קשה- את מה לבצע מתוך אלפי השירים ה'כרוכים' בספר השירים האמריקאי הגדול.
אולי גרשווין? אולי קול פורטר? אולי דיוק אלינגטון? שני אשפי הטרומבון, הבלגי Phil Abraham והישראלי עודד מאיר, בליוויו של אמן הפסנתר הישראלי אלק כץ, ידעו גם ידעו לבחור ולהוביל אותנו למחוזות הסווינג, הלטין והבי בופ כפי שטרם שמענו.

בהשתתפות:
Phil Abraham טרומבון (בלגיה)
עודד מאיר טרומבון
אלק כץ פסנתר

Next Post

חואניטה כהן סמית, ואורחים - מועדון שבלול

חואניטה כהן סמית, תופעת בלוז- ג'אז חוצת עשורים וז'אנרים, וירטואוזית ווקאלית ואינסטרומנטלית יוצאת דופן, מגיעה לחתום את פסטיבל סוכות-בלוז במופע מהפנט במיוחד.  בגיל 91 היא עדיין פרפומרית אדירה בעלת קסם ואנרגיות בלתי נלאות, שמרגשת וכובשת את הקהל בכל פעם מחדש כשהיא חולקת דרך המוזיקה נסיון חיים ארוכים ומלאים.