חבל הצלה לעובדים השקופים של תעשיית המוזיקה

rikitarbut 6
ענבר ומוריס נכט

בימים אלו של כאוס מתמשך בו מוצאים את עצמם עובדי תעשיית המוסיקה ואומנים מכל מגוון הקשת מוסיקלית הישראלית במשבר המאיים לטורף את יצירתם ועבודתם החשובה כל כך לתרבות שלנו.את הכפפה הרימו ענבר ומריוס נכט. הקרן המיוחדת שהעמידו לטובת העניין מספקת בימים אלו הן פרנסה למגזר השקוף הזה שאליו נקראו קריאות של חוסר הבנה בסיסי את חשיבות התרבות לחברה.
קריאות כמו לכו לעבוד מפי שוטים כאלה ואחרים. פרוייקט צו השעה שהוא כולו גרסאות כיסויי לזמר הישראלי מפי אמנים ישראלים על אמנים ישראלים יערבב את גבולות מזרח ומערב, ימין ושמאל ובכלל חיבורים נפלאים של שיתופי פעולה הופכים את המוסיקה למה שהיא צריכה להיות גשר לנשמה של כל אחד. גשר לתרבות אלמותית שהיא בכוחה למוטט את כל חומות הבערות והרוע החברתי. רק אהבה תנצח…שלכם באהבה ריקי שחם.
לינק לכתבה>>

6 thoughts on “חבל הצלה לעובדים השקופים של תעשיית המוזיקה

  1. כן ירבו, קראתי שהקרן תרמה 3.5 מיליון שקל לעובדי תעשיית המוזיקה וביניהם נגנים, אנשי תאורה, טכנאי הגברה ועובדי הפקה שיקבלו כל אחד 5,000 שקל. באמת ליבי עם אנשים אלה שכבר יותר מחצי שנה לא מתפרנסים, כואב הלב. הממשלה שלנו יכולה רק להתבייש.

Comments are closed.

Next Post

קארמה איז א ביצ׳ וצריך להזהר ממנה

כן כן ידידי…הספר כשמו כן הוא… נושך ובועט בכל הריקבון של המוסד ל"נישואין בין בני אדם"…מוסד עתיק יומין זה עבר מהפיכה תפיסתית עצומה בעשורים האחרונים. רק שחרור מכבלי המשמעות של "בעלות על בני אדם באשר הם" יאפשר תפיסה חדשה על המושג העתיק והרקוב הזה של נישואין, בו השימוש במושגים בבעלי […]