תזמורת המהפכה בטיבליסי

rikitarbut
ריקי שחם riki shaham

״תזמורת המהפכה – מגופי המוזיקה הצעירים והנועזים הפועלים כיום בארץ בניהולם האמנותי של רועי אופנהיים וזהר שרון – פורצת לעולם ובמהלך החודש הקרוב תעלה יצירתם המקורית "לנוע בלי לזוז" בפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון של טביליסי, גיאורגיה – פסטיבל המניף השנה את דגל המחאה כנגד הכיבוש
הרוסי בחלקים מגיאורגיה.

מלבד הופעתם בפסטיבל – הנחשב כאחד האירועים המשמעותיים והמוערכים בזירה התרבותית הבינלאומית – תופיע התזמורת בחודש מרץ הקרוב עם להקת המחול ורטיגו בהולנד – שם יעלו שני הגופים את היצירה "רעש לבן".

,תופיע התזמורת בחודש מרץ הקרוב עם להקת המחול ורטיגו בהולנד – שם יעלו שני הגופים את היצירה "רעש לבן".
אני ממליצה בהתלהבות על המוסיקאים מחממי הלב האלה!!!

לרכישת כרטיסים למופעי תזמורת המהפכה >>

"לנוע בלי לזוז" הוא מופע המשלב מוזיקה תזמורתית, תיאטרון, וידאו ארט ותנועה, שיחד מספרים מסע חיפוש פנימי של יוצר הבורא עולמות חדשים ומנסה למצוא מקומו בכל אחד מהם.

המנצח רועי אופנהיים כתב את הטקסט בשיתוף עם הבמאי והמחזאי עידו ריקלין, את המוזיקה הלחין זהר שרון ועל יצירת הוידאו-ארט אמון יואב כהן.

המופע יעלה ב-16.10.19 בפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בטיביליסי שבגאורגיה.״

שלכם, ריקי שחם.

Next Post

מנופים 2019

  "מנופים" – הינו פסטיבל האמנות הגדול בירושלים שייערך השנה בין התאריכים 29.10.19 – 2.11.19 עם שלל רב של אירועי אמנות חד פעמיים ומופעים מקוריים, ביניהם: פתיחות של עשרות תערוכות חדשות בגלריות וחללי תצוגה בכל העיר, תערוכה מרכזית במבנה של בית החולים "ביקור חולים", כנס ירושלים לאמנות במכון ון ליר, […]