יום המאבק הבינלאומי לאלימות נגד נשים 2019

rikitarbut

יום עצוב אבל חשוב לכל מי שיש לו לב בעולמנו.
שלוש עשרה נשים נרצחו השנה על ידי קרוביהן. שלוש מהן רק בחודש האחרון. אל מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית הגיעו בשנת 2018 מעל 50,000 פניות.
בזמן שנבחרי הציבור שלנו לא מצליחים להקים ממשלה, הביטחון האישי שלנו מופקר, התקציבים שמיועדים למניעה וטיפול באלימות כלפי נשים לא מועברים וכולנו משלמות מחיר יקר מנשוא.

הצטרפו אלינו לצעדה ועצרת לציון יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים שיתקיימו ביום שני, ה-25 בנובמבר.
נתכנס בכיכר רבין בשעה 18:30 ומשם נצעד יחד לרחבת המשכן לאומנויות הבמה, שם תתקיים העצרת המרכזית בשעה 19:45.

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים יצויין היום (שני) ברחבי הארץ כבכל שנה ב-25 בנובמבר. בתל אביב תתקיים העצרת המרכזית תחת הכותרת "די לאלימות כלפי נשים" ובניין העירייה יואר באור אדום עם המילה "די!". בנוסף, אירועים שונים לציון היום יתקיימו בשבוע הקרוב בכל רחבי הארץ.

את העצרת המרכזית בתל אביב יפתח ראש העירייה רון חולדאי ואחריו יוצגו עדויות של נפגעות אלימות וכן לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל. עוד יוצג על הבמה מיצג אמנותי בו ראשות ארגוני הנשים יטביעו ידן בצבע אדום לזכר נפגעת אלימות. כמו כן, יופיעו בעצרת היוצרות והזמרות אסתר רדא ולאה שבת.
מנחה: עינת פישביין Einat Fishbain
על הבמה: אסתר רדא ולאה שבת Leah Shabat – לאה שבת
כל כך חשוב!

לעמוד הפייסבוק>>
ריקי שחם.

Next Post

דן ריזינגר - הלך לעולמו

היום רוצה להתנצל על כמה ימים של נתק עקב בעיה טכנית באתר שלנו,שמחה לחזור ולהביא לכם הפעם מחווה למאייר ישראלי ענק שהלך לעולמו לפני כמה ימים: דן ריזינגר בגיל ריזינגר, חתן פרס ישראל לעיצוב לשנת התשנ״ח (1998), היה בכיר המעצבים הגרפיים שחי ופעל בישראל. הוא פרץ את הדרך בעבור מעצבים […]