חומוס פול טריילר

rikitarbut

והפעם קוראים יקרים המלצה על סרט ישראלי "חומוס פול טריילר" של אסף קוברובסקי. מדובר בסרט סטייל קומדיית פשע בתוספת ההומור העדתי שעדיין מאפיין את הקולנוע הישראלי. 

שתי כנופיות של גנגסטרים אכזריים במיוחד, שמאיימים לחסל אחד את השני בגלל משהו עדין – תחרות על השגת זן מיוחד של פרחים. יש כמובן עוד סיבות לסכסוך ביניהם, ויש גם אלמנט של קומדיה של טעויות – בלבול הרה אסון שמתרחש בין המכולה שמובילה את הפרחים, מכולה שמובילה כמות עצומה של נשק, ומכולה נוספת שכבר תגלו לבד מה יש בה.

בין הדמויות אפשר למצוא את בן זוגו של מוכר הפרחים האומלל, שאחראי למדיה החברתית של העסק הזוגי, בגילומו של יניב ביטון; זוג סוחרי נשק חרדים, בגילומם של קרן מור ומנשה נוי, מאפיונר בגילומו של מוני מושונוב, שאת בנו החנון וההייטקיסט מגלם מיכאל מושונוב; ומבריח בשם חאלד שנקלע שלא בטובתו לתסבוכת, אותו מגלם נפאר- וכך הוא מסביר: "אני חושב שהסרט שם את כל הסטריאוטיפים על השולחן, לוקח אותם למקום הכי קיצוני וצוחק עליהם. הוא לא אומר שהסטריאוטיפים האלה נכונים. להפך. במובן הזה הוא מזכיר לי את 'סאות' פארק", הם עושים אותו דבר וגם עליהם אתה יכול לבוא ולהגיד שזה הכי סטריאוטיפי בעולם, אבל זה לא, וזה קורע מצחוק".

Next Post

לונאנה: יש יאק בכיתה

ממש שמחה להמליץ לכם על סרט שממש ריגש אותי –  (Lunana: A Yak In A Classroom) ראיתי אותו בבית, באחד הפסטיבלים של הסינמטק אשר התקיים אונליין ועכשיו אחרי שהוא זכה באוסקר! לסרט הבינלאומי 2022, הוא מציג גם בסינמטק – מהרו לראות אוגין, מורה צעיר מתגורר בעיר הבירה המודרנית בבהוטאן, ומשתוקק […]
ריקי שחם