תזמורת המהפכה – הבשורה על פי מונטי פייתון

rikitarbut

תזמורת המהפכה היא אנסמבל למוסיקה ישראלית מקורית בשילוב אמנויות במה אחרות, בניהולם האמנותי של זהר שרון וד”ר רועי אופנהיים, הפועלת מזה כ-20 שנה. התזמורת מנהלת שתי סדרות מופעים שנתיות במשכן האופרה ת”א ובהיכל אמנויות הבמה הרצליה – “סדרת המהפכה”.

קרקס מוזיקלי לתזמורת, מקהלה ותוכי מת

מופע המבוסס על הארכיון השופע של חבורת הקומיקאים הבריטית המיתולוגית ״מונטי פייתון״. מערכונים אייקוניים, קטעי אנימציה מבריקים ושירים מטורללים מתוך סדרת “הקרקס המעופף” והסרטים “ועכשיו למשהו אחר לגמרי”, “טעם החיים”, “הגביע הקדוש” ו”בריאן כוכב עליון” הם חומר גלם ובסיס ליצירה של יצירות מקוריות ועיבודים לתזמורת, מקהלה ושחקן. ה-DNA הפייתוני של חשיבה קומית אסוציאטיבית ומוטרפת, חיבורים הזויים בין עולמות תוכן רחוקים ומערכונים שנונים ללא פאנץ׳-ליין ברור משתקף בבחירה שלנו ליצור “משהו אחר לגמרי”.

"הבשורה על פי מונטי פייתון" הוא מופע מחווה עשוי היטב ומלא כבוד שבוודאי ישמח מאוד את המעריצים – ואם אותם מעריצים זכו בחברים שלא בהכרח יודעים להבדיל בין "הגביע הקדוש" ל"ועכשיו משהו שונה לגמרי", גם הם יוכלו להיות אחלה של דייט לערב. הצופה ההדיוט בענייני מונטי פייתון כנראה לא יבין את כל הבדיחות, אבל המוזיקה המצוינת וההנחיה האנרגטית של פרי עשויה לגרום גם להם, כמו בריאן הכוכב העליון, לראות את הצד הבהיר של הערב. המופע באנגלית עם כתוביות בעברית.

מנצח: רועי אופנהיים, שחקן: בן פרי. בהשתתפות ״אנסמבל זמרי מורן״ ומקהלת הילדים ״מורן״. מלחין, מעבד ועורך וידאו: זהר שרון, דרמטורגיה וכתיבה: איתי זבולון, בימוי: איתי זבולון ורועי אופנהיים, ע.במאי ומנהלת הצגה: נופר לוינגר, מעצב וידאו ארט: אורן גבאי, וידאו קריאייטיב: אסף שני.

להזמנת כרטיסים

Next Post

"בשותף" – הופעה חשופה למשולש שווה צלעות

היי קוראות וקוראים יקרים, ממליצה על מופע שהוא קצת שונה.. והוא מועלה במסגרת פסטיבל מנופים. ועכשיו קצת מידע על הפסטיבל ואחר כך על המופע "בשותף": פסטיבל מנופים הוא אירוע האמנות העכשווית השנתי הגדול, הוותיק והמשפיע ביותר בירושלים. המיזם העצמאי, שזו שנתו ה־16, נפרש על פני חמישה ימים בחודש יולי (9-13.7.2024) ושותפים לו […]