תערוכה-יום הולדת לבאטמן

rikitarbut

ממליצה בחום על התערוכה המסקרנת הזאת:
״לרגל ציון 80 שנים לבאטמן מלון לינק משיק תערוכת ציורים של אומני רחוב מובילים בהשראת גיבור העל המיתולוגי.

דניאל סיבוני, אוצר האמנות הראשי של מלון לינק, יצר ביחד עם אומני רחוב מובילים סדרת עבודות ייחודית עבור המותג Link Street אשר יוצרת פרשנות חדשנית ובועטת למותג האהוב בכל הזמנים

העבודות המקוריות בתערוכה יוצגו על קנבס, עץ ונייר בגדלים מרשימים של עד 3 מטר,. כמו כן, היצירות המקוריות יודפסו על פוסטרים בגודל של 110X70 ס"מ וגם על אלומיניום בגודל של 30X30 ס"מ ויוצעו למכירה.

התערוכה לרגל יום הולדת 80 שנים לבאטמן תוצג במלון לינק בתל אביב,
שדרות שאול המלך 39, בין התאריכים: 22.12.19 ועד ה-30.01.20.

מלון לינק מציע חוויה אומנותית ייחודית ונותן במה לסצנת אמנות הרחוב התל אביבית אותה אצר הצלם דניאל סיבוני שזכה להכרה בינלאומית וקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן.

מלון לינק מקצה קומות שונות בלינק לאמני רחוב תל אביביים עכשוויים כשכל קומה מוקדשת לאמן אחר ועבודות האומנות שלהם מוצגות בחדרי האורחים ובחללים המשותפים וגם מוצעות לרכישה.
שלכם ריקי שחם.

Next Post

להקת וודאנג קונג פו

מופע מלהיב ,האסתטיקה והייחוד של אומנות לחימה בעיבוד למופע .להקת וודאנג קונג פו הסינית היא להקה מקצועית העוסקת בגילוי וביצוע של סגנון הוודאנג-וואשו של אמנות הלחימה של תרבות וודאנג העתיקה מסין. הלהקה מלהיבה את הקהל באקרובטיקה מרהיבה וטכניקה מהממת. וודאנג קונג פו מורכבת משבעה אלופי עולם באמנות לחימה מסורתיות ומחמישה […]