פולחן האביב של יאנג ליפינג

rikitarbut
פולחן האביב של יאנג ליפינג

מופע מחול מטריף!!
יוצרת גאונית ומרגשת.!!!
״הפקת להקת המחול המודרני פיקוק במסגרת סדרת המחול בבית האופרה 4 הופעות החל מתאריך 5/2/2020
יאנג ליפינג חוזרת אלינו עם יצירה חדשה. גרסתה המיוחדת ל"פולחן האביב".
ביצירה זו שבכורתה התקיימה בשנחאי בשנת 2018 מציעה ליפינג גרסה משלה לאחת מהיצירות המוכרות והאהובות שנכתבו למחול במאה העשרים, "פולחן האביב", למוסיקה של איגור סטרווינסקי.

העבודה מחולקת לשלושה חלקים, כשבחלקה השני היא משתמשת במוסיקה של איגור סטרווינסקי ל"פולחן האביב". את החלק הראשון והשלישי מלווה מוסיקה מקורית המושפעת ממוסיקה טיבטית מקורית.

על במה מרשימה ועוצרת נשימה שעצב טים ייפ (המעצב זוכה האוסקר על הסרט "נמר דרקון") מקבלות את הקהל רקדניות הלהקה בבגדים צבעוניים בטקס מדיטציה, נזיר טיבטי מסדר על הבמה מילים סיניות מובלטות בזהב, חמש מילים החוזרות על עצמן ומשמעותן מיסטית.

החיבור בין המוסיקה של סטרווינסקי למוסיקה הטיבטית יוצר שילוב מופלא כשהצלילים הכל כך מוכרים של "פולחן האביב" מתערבבים עם המוסיקה המיוחדת, לעיתים מדיטטיבית לעיתים סוערת ותמיד לוכדת את האוזן.״
באהבה ,ריקי שחם.
לכרטיסים>>

Next Post

תערוכת יחיד ליצירותיו של האומן אורי גלר

אורי גלר דמות מסקרנת ומפתיעה,ממליצה לבקר:"אודות מוזיאון אורי גלר״יפו העתיקה היא בת ששת אלפים שנה בקירוב, ובניין המוזיאון ניצב על יסודות בני למעלה מאלף שנה. יפו העתיקה היא אחת מאתרי התיירות המובילים בעולם, יש בה אתרים היסטוריים, תרבותיים ואומנותיים רבים ואליהם מצטרף המוזיאון הניצב בקרבת הכניסה לנמל העתיק והציורי וצופה […]