עדות מקומית – תערוכת הצילום הבינלאומית

rikitarbut

התערוכה העולמית והישראלית לצילומי עיתונות עד ה-8 לפברואר

ביאור חמץ

תערוכה שבועטת את המציאות הלא פשוטה כאן ישר לפנים.
באמת ארוע שצריך לראות אותו מקרוב.
התערוכות עדות מקומית ו-World Press Photo  מהוות את האירוע השנתי החשוב והגדול בישראל ובעולם לצילום עיתונות ולצילום תיעודי. עדות מקומית, התערוכה השנתית של צילום עיתונות וצילום תיעודי, נותנת במה לצילום התיעודי המקומי, מבטאת את איכויותיו התרבותיות וממחישה את חשיבותו החברתית; זהו צילום מקצועי, המביע את הפנים המורכבים של המציאות האזורית.התצלומים הזוכים נבחרו בידי חבר שופטים בלתי תלוי, המורכב מאנשי מקצוע מובילים מתחומי הצילום, האוצרות והתקשורת. השנה הוגשו מעל 6,200 תצלומים על-ידי 356 צלמות וצלמים מקצועיים; מתוכם נבחרו 210 תצלומים, 6 עבודות וידאו וכן "תמונת השנה" ו"סדרת השנה" – בקטגוריות: חדשות, טבע וסביבה, דת ואמונה, חברה וקהילה, ספורט, תרבות ואורבניזם, חשיפה ארוכה.

 World Press Photo – תערוכת צילומי העיתונות העולמית – נוסדה באמצע שנות החמישים של המאה העשרים בהולנד במטרה לעודד תקשורת חופשית ומצוינוּת בתחום צילום העיתונות והתיעוד. מאז הקמתה, התערוכה מספקת את הבימה היוקרתית והוותיקה ביותר למיטב צלמי העיתונות והתיעוד העולמיים, בין היתר צלמי מערכות העיתונים הנחשבות New-York Times ו-National Geographic .

מטס חיל האוויר ביום העצמאות ה־71 של מדינת ישראל

לפרטים נוספים באתר המוזיאון>>
שבוע טוב!
ריקי שחם.

Next Post

ג׳ף קונס לראשונה בישראל: תערוכה במוזיאון תל אביב במרץ

אכן ארוע מיוחד לארח תערוכה ואמן בקנה מידה כמו ג׳ף קונס בארץ.אסור לפספס! תערוכת היחיד של האמן האמריקאי ג׳ף קונס תיפתח במוזיאון תל אביב ב־10.3, בנוכחותו . התערוכה ״ערך מוחלט״ תציג מעבודותיו של קונס מאוסף משפחת מוגרבי – שבאוספיה דומיננטיות רבה לעבודות של אמנים יוקרתיים (ובראשם אנדי וורהול, ז׳אן מישל בסקיאט, […]
ריקי שחם