נפתלי אלתר שר אסי דיין

rikitarbut 1

לא לפספס מופע ייחודי ,מקומות אחרונים במסגרת פסטיבל הפסנתר.
אמנים מעולים -נפתלי אלתר,יהוא ירון,עודד קוטלר,מזי כהן ,מה עוד צריך?
"הערב, האירוע הזה, נולד מתוך געגועים, כאלה שהם חסרי מזור, געגועים אין-סופיים כאלה. אסי דיין עזב אותנו לפני קצת יותר מחמש שנים, הלך, וכפי הנראה לא יחזור. גם האפשרות שניפגש אי שם – די קלושה. אמרנו. געגועים אין-סופיים. נצחיים.

היינו חברים טובים. הלכנו יחד כברת דרך נפלאה. כמעט 20 שנה של יצירה משותפת. עשינו סרטים, החל מ"חגיגה לעיניים" שצפו בו 3500 איש, וכלה ב"גבעת חלפון" שלא מפסיקים לצפות בו… קרענו ת'תחת, הצלחנו, נכשלנו. בעיקר נהנינו. חברים טובים. חסרי אגו. ואני חושב שנקודות החיבור האולטימטיביות היו כשהלחנתי את הטקסטים של אסי, ונולדו לנו שירים. החיבור היה מקסימלי. שם השלמנו האחד את השני.

לפני שנה בערך, החלטתי להקליט שירים שאסי כתב ואני כתבתי להם את המוזיקה. נכנסתי לאולפן "פלוטו", תחת אוזנו הקשובה של רונן רוט, האיש על הקונסולה, וניגנתי, שרתי, חיפשתי. רונן הציע שאפגוש את צח דרורי, מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון. נפגשנו, שלחתי לו את השירים, אהב, יצאנו לדרך, שהסתיימה לא מזמן. מזי כהן, הזמרת האהובה עליי מאז ומתמיד, הצטרפה אלינו ושרה 3 שירים. אני שר 6 נוספים.התוצאה מופלאה בעיני. כולנו הבאנו את המיטב שבנו. יצא אלבום מיוחד.לפני שנה בערך, החלטתי להקליט שירים שאסי כתב ואני כתבתי להם את המוזיקה. נכנסתי לאולפן "פלוטו", תחת אוזנו הקשובה של רונן רוט, האיש על הקונסולה, וניגנתי, שרתי, חיפשתי. רונן הציע שאפגוש את צח דרורי, מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון. נפגשנו, שלחתי לו את השירים, אהב, יצאנו לדרך, שהסתיימה לא מזמן. מזי כהן, הזמרת האהובה עליי מאז ומתמיד, הצטרפה אלינו ושרה 3 שירים. אני שר 6 נוספים.ועדיין משהו, מישהו חסר. כמו שאמרנו – געגועים.

אסי כתב לאורך חייו הסוערים טקסטים נפלאים, מדויקים, חכמים, היום קוראים להם "בלוגים", ובהם הביע את דעתו על נושאים אקטואליים – בחירות לכנסת, שחיתות שלטונית, וסיפורים אישיים – אהבות, אכזבות, ציטוטים… ולקראת הערב הזה, כדי שלא נרגיש לגמרי לבד, ביקשנו מהשחקן והבמאי עודד קוטלר להקריא חלקים נבחרים מתוך "כתבי אסי", ככה, בין שיר לשיר. שיהיה עוד טעם של אסי, שכאמור הלך. טרם חזר. 
נפתלי אלטר "

לכרטיסים אחרונים!!
ממליצה בחום – ריקי שחם

One thought on “נפתלי אלתר שר אסי דיין

Comments are closed.

Next Post

רוחות מלחמה ביפן

 תערוכה במוזיאון היפני בחיפה- מוצגת עד 30-12-2019מומלץ!!!״באמצע המאה ה-19, לאחר כמאתיים וחמישים שנות הסתגרות, יפן פתחה את שעריה למערב ובעקבות כך נוצרו קשרי מסחר עם מדינות שונות. כמו כן, הוקם צבא גדול על מנת להגן על האינטרסים האסטרטגיים של יפן במדינות השכנות, כשם שעשו מעצמות רבות בעולם באותה תקופה.בשלהי המאה […]
ריקי שחם