אילן וולקוב מנצח: אלגר לייפס ושוברט

rikitarbut 2
9-7-2020

שלום לכולם,מעט מעט חוזרות אמנויות הבמה לפעול.כרגע הפילהרמונית אחת היחידות שמופיעה.
ממליצה….קונצרט משובח ומנצח מבריק.
"אילן וולקוב מנצח בקביעות על תזמורות ואנסמבלים חשובים ברחבי העולם, שולט ברפרטואר מגוון ומופיע ברבים מהפסטיבלים היוקרתיים ביותר, בהם זלצבורג, אדינבורו, הפרומס, לוצרן וברלין. בין היתר ניצח על התזמורת הסימפונית של הבי'בי'סי', הסימפונית של ברמינגהם, הסימפונית של רדיו בווריה, הפילהרמונית של סאול, אנסמבל אינטרקונטמפורן, הפילהרמונית של אוסלו, הפילהרמונית של ניו יורק והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. על הפקות אופרה ניצח באופרה של שטוטגארט, באופרה של סן פרנציסקו, באופרה הלאומית של וושינגטון, בקפיטול בטולוז, באופרה הישראלית ובפסטיבל גליינבורן. אילן וולקוב הוא חסיד נלהב של "מוזיקה חדישה" ולכן יזם את טקטוניקס ברייקיאוויק שבאיסלנד. התוכניות הרבגוניות של טקטוניקס, המשקפות את התעניינותו במוזיקה ניסיונית, אילתור חופשי,מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה עממית, מוזיקת עולם והיפ-הופ, הוצגו עד כה 21 פעמים בפסטיבלים באדלאידטקטוניקס ברייקיאוויק שבאיסלנד. התוכניות הרבגוניות של טקטוניקס, המשקפות את התעניינותו במוזיקה ניסיונית, אילתור חופשי, מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה עממית, מוזיקת עולם והיפ-הופ, הוצגו עד כה 21 פעמים בפסטיבלים באדלאיד, באוסלו, בניו יורק, בתל אביב, בקרקוב, באתונה, בגלזגו וברייקיאוויק.

הקלטותיו הרבות זיכוהו בפרסים יוקרתיים. אילן וולקוב, שנולד בישראל ב-1976, החל את הקריירה שלו בגיל 19 כמנצחה הראשי של תזמורת הנוער הפילהרמונית של לונדון וכעוזר למנצח בתזמורת הסימפונית של בוסטון. ב-2003 מונה למנצח ראשי של התזמורת הסימפונית הסקוטית של הבי'בי'סי' וב-2009 מונה למנצח-אורח ראשי של תזמורת זו. בשנים 2011-14 כיהן במנהל מוזיקלי וכמנצח ראשי של התזמורת הסימפונית של איסלנד.
לרכישת כרטיסים>>
שלכם ,ריקי שחם.

2 thoughts on “אילן וולקוב מנצח: אלגר לייפס ושוברט

  1. ממליצה על הסרט הצרפתי ״זה בידיים שלך״ על נגן יוצא דופן וחשיבותה של המוזיקה בחיינו.

Comments are closed.

Next Post

covid-19 music

שלום לכולם,מתי יגמר כבר?לא ברור,מפחיד,מטריד.אספתי לכם מבחר קטן מהמון שירים שנוצרו בחודשים האלה,עיבודים,שירי ״zoom" מקווה שתהנו. שמרו על עצמכם!!!שלכם ריקי שחם.