אחינועם ניני-LETTERS TO BACH

rikitarbut 1
אחינועם ניני וגיל דור באלמא זכרון יעקב
23 בינואר יום ה 21:00

באמת חובה לראות ולשמוע את מה שאחינועם ניני עשתה באלבום המופלא הזה.
הזדמנות נפלאה באולם המשובח של אלמא.
"LETTERS TO BACH" יצא במרץ 2019.
מילים שכתבה אחינועם ועיבודים של גיל דור למוזיקה של יוהן סבסטיאן באך .

האלבום בהפקתו של המוזיקאי האגדי Quincy Jones.
האלבום גרף תשבחות גדולות בקרב התקשורת:

גלובס, תימורה לסינגר: "את המנגינות אתם מכירים ובלי שתשימו לב תמצאו את עצמכם מפזמים אותן. המילים של ניני משתלבות בקלילות ולעיתים קרובות בשובבות בהומור.. קולה הוא כלי נגינה בפני עצמו, רחב מנעד מפיק צלילים עדינים ועמוקים שנארגים לכדי כסות חדשה…"

אמיר שוורץ, ידיעות אחרונות: "ניני מגישה פרשנות ל11 יצירות קלאסיות של באך להן כתבה מילים חדשות… ניני מדגימה איך עושים את זה נכון".לילית וגנר, ידיעות אחרונות: "אחינועם ניני מפרקת לגורמים את היצירות של המלחין הנודע. הקול של אחינועם ניני הוא קול כל יכול. המנעד המרשם, שינויי הגוונים והעוצמות, היכולת לקפץ בין מרווחים ולהתיישב בדיוק מושלם על הצליל הבא.."

דודי פטימר, מעריב: "זו משימה לא פשוטה להלביש טקסטים על מלודיות מורכבות וקשות לביצוע. אבל ניני, כמו ניני, עמדה במשימה בגדול. האזנתי שוב ושוב לאלבום ולא רוויתי… עונג צרוף למאזין וגורמים לו לגמוע עוד ועוד צלילים קלאסיים בעיבוד מודרני…"

עמוס אורן, הבמה: "וואו מכתבים לבאך הוא אחד האלבומים היפים ביותר שראו אור לאחרונה, אם לא היפה ביותר השנה, ואפילו אני מעז לומר אחד היפים יותר שיצאו בשנים האחרונות".

יוסי חרסונסקי: "אהבתי את LETTERS TO BACH".. המהלך מראה כמה עולמה המוסיקלי רחב ועמוק. העובדה שניני החליטה לחבר מילים למוסיקה, מעידה על הקשר המאוד מיוחד ועמוק שיש לה עם הצלילים של המלחין.."

הבלוג של יובל אראל: "… לא ברור איך לא הורכבו מילים ליצירה זו עד עכשיו. היא יוצקת מילים מעולמה האישי, כמו למשל, אינוונציה מס' 13 מקבלת מילים בהשראת ביתה.. יש בה הכול רגישות, חוכמה, היא כותבת מילים ומעל הקול, קול חד פעמי”

גיטרה וניהול מוסיקלי – גיל דור
בס – אור לוביאניקר
כלי הקשה – גדי סרי

לכרטיסים>>

One thought on “אחינועם ניני-LETTERS TO BACH

Comments are closed.

Next Post

ההתגלות של הילמה אף קלינט

מה לאמר?,הדמות הזאת, הציירת העלומה הזאת מעוררת המון שאלות על השתלשלות והתפתחות האמנות בעולם הנשלט על ידי גברים ודעת קהל.אותי היא מרגשת!מקווה שתהנו.לקראת נעילת התערוכה "יש עידן חדש: על הרוחני באמנות"יוקרן הסרט: "ההתגלות של הילמה אף קלינט״  מוזיאון תל אביב לאמנות – אולם קאופמן – הכניסה למוזיאון ולתערוכה כלולה בכרטיס […]